"a compliance auditor, an event planner, a full time wife of MF and a mummy to little adinda "

-mJ


Saturday, 29 October 2011

niat

eh cemane nak mula ni..camne ni,camne ni
saya dah memikirkan sesuatu la..rasa sangat dekat ke arah itu
tapi ada rasa takut takut sikit,takut tak dapat jadi apa yang dicerminkan
tapi hari hari fikir benda ni,tak baiknya rasa kalau tak buat apa yang diniatkan ni

mampu tak saya?wajib kot..tanya lagi buat apa
reason utama ialah benda tu wajib
hati aya memang dah sangat dibuka
dekat sangat rasa, kuat nawaitu tu

tapi macam mane kalau saya yang yok?
olok olok?main main
nanti tak suka,berubah fikiran
eee....tak perlu kot saya fikir macam ni
bila lagi..takkan nak tunggu mati

macamana ni..
tampar tampar pipi ni baru tau
saya tak ragu ragu pasal niat ni
 tapi saya takut saya tak teguh pendirian
sangat takut,tak nak jadi macam tu


"Ya Allah,kuatkanlah keimananku
teguhkanlah niatku,tinggikanlah kesabaranku
ikhlaskanlah niatku,jauhkan aku dari sifat hipokrit
bukakanlah pintu hatiku ke jalan yang lebih diredhaiMu"

insyaAllah,untuk diri sendiri
saya akan lakukan ini
saya rasa ye,saya sedia..

No comments:

Post a Comment