"a compliance auditor, an event planner, a full time wife of MF and a mummy to little adinda "

-mJ


Monday, 1 August 2011

ramadhan terakhir saya bujang

Alhamdulillah bertemu lagi dengan ramadhan
1 Ramadhan datang penuh bahagia untuk saya
saya harap puasa kali ini berkatnya tak tertanding

baru satu hari puasa,maaf.. setengah hari
saya dah terngiang ngiang lagu raya
semangat macam ni memang sebati dengan jasmin
maklumlah baju raya da beli,haih

Ramadhan sentiasa bawa kegembiraan untuk saya
apa yang paling saya ingat
saya dan dia juga dikurniakan hadiah terindah di bulan Ramadhan
bulan mulia ni la yang menyatukan kami
hopefully berkatnya sampai akhirat

6 Ramadhan kami bersama
dan kali ini sudah diikat pertunangan
ramadhan ini,yang terakhir berstatus cik
tahun depan,dah berdua :)

saya dan dia tak pernah terlepas peluang berbuka sekali
biar dia di Penang,tapi ada juga jodoh kami berbuka sama

macam macam kenangan di Ramadhan
kalau tak berkelahi dekat bazar tak sah
sorang tak boleh nampak makanan semua nak beli
sorang lagi dah nampak makanan tak larat dah nak jalan
nak grab and tunggu terus atas meja

kelakar tapi manis
sangat manis lagi lagi kat unikop dulu
sahur sama,berbuka sama
walaupun duit kita cukup cukup makan
tapi makan apa pun dah sedap dah asal berdua
rindu..

ramadhan 2011..

semoga kita semua dapat hidayah dalam Ramadhan ni
buang yang keruh,ambil yang jernih
maafkan saya jika pernah mengasari hati sesiapa
semoga Ramadhan kali ini memutihkan hati kita
buanglah hitam keji dari diri


ramadhan terakhir seorang bujang
nikmat ramadhan pasti lebih indah nanti
saya patut bersyukur untuk hadiah ramadhan terindah saya
ramadhan 2005 saya kepunyaan mohd farizal zakaria

No comments:

Post a Comment