"a compliance auditor, an event planner, a full time wife of MF and a mummy to little adinda "

-mJ


Wednesday, 29 June 2011

disini menuju rumah baru ;)

aku senang hati 
aku tak perlu terbang jauh
aku senyum tarik nafas lega
aku masih boleh ketawa suka suka


saat ini aku cuma mampu kata
aku syukur atas jalan ditentukanNya
sedih dan suka aku ada nikmat sebaliknya
hidup aku makin cantek
terima kasih yang Maha Agung

sabar itu memang hadiahnya indah

buat kecintaanku
aku bangga kau kuat teguh di sini
sama sama kejar bahagia yang kita ada
makin hari makin aku rasa cinta kau

tujuh puluh dua bulan
aku untuk kau
kau untuk aku
dan kita erat
tetap erat

jatuh sakit bangun senang
kita tidak hanyut
tak termakan dek pedih
masih kita bersama

tiap aku lihat wajah kau
aku seakan mahu lari
bawa kamu lari
ke satu tempat hanya kita yang tahu

biar hati kita bersuara
biar cuma senyum kita yang ada
hanya kita

jangan sedih sendiri
aku tetap di sini
boleh sama sakit pening
boleh sama suka jerit
sama sama

kita masih rindu walau dekat
kita masih sayang walau gaduh
kita masih cinta walau apapun

kita bakal ke rumah baru
bakal kongsi segala
bakal ada teman baru
dan biar kita sampai tua

aku syukur
aku masih disini
aku syukur
aku masih sabar

kerana sendiri kita pasti mati




1 comment:

  1. awww..!
    sgt suke ayt2 kak mynn nie !!
    semoge bebahagia hgga hujug nyawa ! ;)

    ReplyDelete