"a compliance auditor, an event planner, a full time wife of MF and a mummy to little adinda "

-mJ


Tuesday, 12 April 2011

happier each day!YEA!

senyum itu satu sedekah
dan percayalah
awak sedekahkan saya sesuatu untuk buat saya senyum
terima kasih ;)

lagi seminggu maka officially saya ke study week
ini yang terakhir,insyaAllah!
semangat sudah mari,enjin sudah panas
pembakar semangat juga semakin berseri
dah tak payah pikir hal remeh temeh lagi

bahagia dalam kesibukan ini
bahagia walaupun ada yang cuba calari
yang penting awak beri bahagia
yang penting saya juga mahu beri awak bahagia

life is more colourful than it used to
jangan risau,saya senyum meleret kerana awak
jangan pening, saya dah tak sakit lagi
tak sabar menanti bahagia bahagia seterusnya
saya sudah sedia!

ironically, tsunami itu buat kita tambah sayang dan kuat kan?
ouh, thanks btw..haha

No comments:

Post a Comment