"a compliance auditor, an event planner, a full time wife of MF and a mummy to little adinda "

-mJ


Wednesday, 6 April 2011

cheesy smile

hari ini godek punya godek hard disk
ketawa sorang sorang
banyak weyh gambar best

dari zaman awak kurus sampai awak kembang
dari zaman saya gemok sikit sampai saya kurus semula
hilang sudah pipi bulat

awak,saya suka semua gambar ni
banyak kot sejarah
awak pun rindu nak tengok kan?
nah amik ni...tengokkkkkk
sikit sikit sudah ye

mari mengimbau kenangan terindah

tak gelak lagi ke ingat awak mms gambar pakai helmet?
atau
mengingatkan saya teruja hantar gambar dalam kelas ctu?
--
--
--
dan
gambar ini?

saat awak suka mengedit gambar ;)



kemudian kita lamaaaaa tak ambil gambar sama sama
rindu tapi sentiasa bertukar tukar mms waktu tu..
ingat lagi zaman awak di AADK?


 dan 
zaman zaman awal semester saya di UiTM shah alam?
(masih skema memakai matrix card!)

lepas tu..haaaa
gambar ni
gambar waktu travel penang-kl
gigih naik train
konon sebab susah nak jumpa,nak berborak sakan katanya
pinggang?hampir tercabut
best tak farizal?;p
dan lagi
dan lagi
gambar paling gonjeng di perhentian!


 (hensem rambut saya)

hmmmm..
lama jugak kita long distance kan?
sekali sekala jumpa
terhasil lah gambar malu malu macam kat bawah ni


 muka semua ala ala nervous

--
--
--
--
dan yang agak terkini
setelah jumpa selalu semula

dan dah hilang nervous
ambil gambar pun jadi macam ni
--
--
--
tarzan memang macam ni kot?

kelakar dan sgt menghiburkan
bolehlah bagi cicit tengok nanti
ni masa atuk muda,kacak kan?
ni masa nenek muda,ramping tak?

tapi kat sini kita letak yang suam suam je la
tunggu gambar lesen halal keluar nanti pula
;)

No comments:

Post a Comment