"a compliance auditor, an event planner, a full time wife of MF and a mummy to little adinda "

-mJ


Wednesday, 23 March 2011

sayur peria cicah gula

hey manusia paling sweet macam aisyklem cornetto dalam ati saya!
ye,awak mesti tau awak sapa
awak tu mungkinla nampak ganas semacam kan
tapi awak tu je yang buat ati saya manis-manis macam cotton candy

walaupun..
selalu awak buat saya rasa pahit macam the blackest  dark chocolate
dan kadang-kadang buat muka saya bertukar jadi masam macam strawberry cameron

tapi awak jugaklah yang selalu berjaya buat saya senyum macam budak-budak dapat lollipop

kalau dengan awak saya rasa macam makan hot brownies with ice cream
paham tak perasaan tu?


tapi tu lah..
kadang-kadang rasa nak pukul-pukul je awak bila geram
geram sebab awak suka buat saya rasa sayur peria cicah gula
tapi sebab saya dah suka dan rasa boleh telan peria cicah gula
saya terima baik buruk dengan awak
dalam pahit tu sentiasa ada manisnya

tetap awak selamanya the SWEETEST ONE ON EARTH for me
'saya suka awak'

2 comments: